Αισθητηριακή Δραστηριότητα: Τα Μονοπάτια των Χρωμάτων
ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ)
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
Να αναπτύξουν αντιληπτικές δεξιότητες (αισθήσεις αφής και όρασης)
ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ:
Διαφανές σκεύος, Ρύζι, Καρτέλα με δύο διαφορετικά χρωματισμένες διαδρομές, μπλε και κόκκινη (που θα τοποθετηθεί κάτω από το διαφανές σκεύος, το οποίο θα είναι καλυμμένο με ρύζι), δακτυλόκουκλες ζώων.
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:
Συστήνουμε στα παιδιά κάθε φορά μία δακτυλόκουκλα ζωάκι, που θα λέει ότι ψάχνει να βρει για παράδειγμα το "Κόκκινο μονοπάτι" ή το “Μπλε μονοπάτι”. Θα είναι τοποθετημένο λοιπόν το διαφανές σκεύος το οποίο θα έχει μέσα ρύζι και από κάτω θα είναι σχεδιασμένες 2 διαδρομές δύο διαφορετικών χρωμάτων (πχ. κόκκινο και μπλε μονοπάτι). Θα φαίνεται μόνο η αρχή και το τέλος του μονοπατιού και το κάθε παιδί θα πρέπει να "ανακατέψει" το ρύζι με το δάκτυλό του, προκειμένου να "ανακαλύψει" το ενδιάμεσο της διαδρομής του χρώματος που του ζητάμε μέσω της δακτυλόκουκλας.