5 Δραστηριότητες με θέμα τους Πειρατές
Διαβάστε παρακάτω μερικές δραστηριότητες με θέμα τους Πειρατές.
1η Δραστηριότητα
ΚΙΝΗΣΗ:
"Διαδραστικό Παιχνίδι με τον Χάρτη των Πειρατών"
Μεταμορφωνόμαστε σε πειρατές και φτιάχνουμε έναν χάρτη για το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού. Αρχικά ορίζουμε ένα αντικείμενο που θα είναι ο θησαυρός, χωριζόμαστε σε ομάδες και η κάθε ομάδα ζωγραφίζει τον χάρτη της τάξης, χωρίς να βάλει το "Χ".
Οι λεπτομέρειες του χάρτη θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν τα αντικείμενα της τάξης, για παράδειγμα εκεί που θα ζωγραφίσουμε τους φοίνικες, μπορεί να βρίσκονται στην πραγματικότητα τα θρανία/τραπέζια της τάξης.
Αφού η κάθε ομάδα ετοιμάσει τον χάρτη της τάξης, τον ανταλλάζει με την άλλη ομάδα. Η κάθε ομάδα έπειτα συζητάει με τα μέλη της ώστε να αποφασίσει που μπορεί να κρύβεται ο θησαυρός. Αφού πάρουν μια κοινή απόφαση, σημειώνουν με ένα "Χ" το σημείο.
Έπειτα αποκαλύπτουν οι 2 ομάδες που έχουν κρύψει το θησαυρό. Κερδίζει η ομάδα που θα μαντέψει σωστά το σημείο όπου κρύβεται ο κρυμμένος θησαυρός.
2η Δραστηριότητα
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:
"Πειρατικό Καράβι"
Φτιάχνουμε το πειρατικό μας καράβι..! Σ' ένα χαρτόνι σχεδιάζουμε το καράβι και κολλάμε τα άσπρα πανιά και τη σημαία. Έπειτα με το ψαλίδι ανοίγουμε μερικές τρύπες, ενώ επίσης μπορούμε να κρεμάσουμε μια άγκυρα με ένα λάστιχο, το οποίο θα στερεωθεί κάνοντας έναν κόμπο από την πίσω πλευρά.
3η Δραστηριότητα
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
"Σε ένα έρημο νησί"
Αν βρισκόμασταν σε ένα έρημο νησί και μπορούσαμε να έχουμε μαζί μας μόνο 1 αντικείμενο, ποιο θα ήταν αυτό;
Δίνουμε λίγο χρόνο στα παιδιά να σκεφτούν ποιο αντικείμενο θα επέλεγαν κι έπειτα το καθένα με τη σειρά θα σηκώνεται και θα κάνει παντομίμα, ώστε τα υπόλοιπα παιδιά να μαντέψουν το αντικείμενο. Εναλλακτικά, αντί για παντομίμα, μπορούν να μαντεύουν μέσω της κρεμάλας την λέξη ή μέσω ζωγραφιάς.
4η Δραστηριότητα
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
"Η καθημερινότητα του Πειρατή"
Αφηγούμαστε μια ιστορία και τα παιδιά ταυτόχρονα κάνουν αναπαράσταση τις αντίστοιχες κινήσεις ή μιμούνται τους αντίστοιχους ήχους. Για παράδειγμα:
"Κάθε πρωί που ξυπνάει ο πειρατής χασμουριέται, τεντώνεται... Περπατάει για λίγο στα τυφλά μέχρι να φτάσει στο μπάνιο. Βουρτσίζει καλά-καλά τα δόντια του, μετά κάνει ένα ντουζ και αρχίζει να τραγουδάει (λα λαλα)... Έπειτα σκουπίζεται, ντύνεται, φοράει τις μπότες του και πηγαίνει στο κατάρτι. Κοιτάζει με τα κυάλια του στον ορίζονται... και ωπ! Εντοπίζει τον εχθρό! Και τότε βγάζει το ξίφος του και παλεύει! Χα! (Φωνάζει)... Άλλες μέρες, αν στη θάλασσα επικρατεί μεγάλη τρικυμία, νιώθει πως ζαλίζεται... Άλλοτε πάλι όταν βαριέται στο καράβι, στήνει ξέφρενο χορό και φωνάζει Χέι Χοπ!"
5η Δραστηριότητα
ΓΛΩΣΣΑ (ΓΡΑΦΗ):
"Γράφουμε μια ιστορία με θέμα τους πειρατές"
Μεταβείτε ΕΔΩ για να δείτε πως μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά με τη δημιουργική γραφή, ώστε να δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι
Τα παιδιά λοιπόν δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι και το εικονογράφησαν!