ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Φιλία και Συνεργασία
ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ: Γλώσσα και επικοινωνία (προφορικός λόγος: ομιλία)
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
- Να περιγράφει εικόνες και καταστάσεις
- Να συμμετέχει σε συζητήσεις
ΠΗΓΕΣ & ΥΛΙΚΑ: Το βιβλίο του Ηλιόπουλου Βαγγέλη με τον τίτλο “Τριγωνοψαρούλης εναντίον Μεγάλου Καρχαρία”
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:
Έχω ετοιμάσει έξι καρτέλες με έξι χαρακτηριστικές εικόνες από την πλοκή του παραμυθιού. Καθόμαστε στην παρεούλα και αρχίζω να δείχνω μία μία τις εικόνες του παραμυθιού. Ζητάω από τα παιδιά να μου πουν τι βλέπουν στην εικόνα. Όποιο παιδί θέλει να μιλήσει, σηκώνει το χεράκι του. Δε μιλάνε όλα μαζί, γιατί θα προκληθεί φασαρία και αναστάτωση.
Αφού περιγράψουν και τις έξι εικόνες, ζητάω από τα παιδιά να δημιουργήσουν τη δικιά τους ιστορία με βάση τις εικόνες αυτές, οι οποίες είναι τοποθετημένες σύμφωνα με τη σειρά του βιβλίου.
Αφού ακούσουμε τις ιστορίες των παιδιών, τους λέω ότι “τώρα θα διαβάσουμε την ιστορία που έφτιαξε ο συγγραφέας μας”. Ξεκινάω να διαβάζω το παραμύθι, έχοντας τις εικόνες του βιβλίου ανοιχτές προς τα παιδιά, και σε κάποια στιγμή τους θέτω το ερώτημα “Τι πιστεύετε ότι έγινε στο τέλος;” και “Πώς πιστεύετε ότι κατάφερε να σωθεί ο Τριγωνοψαρούλης;”.
Στο τέλος έθεσα μερικές ερωτήσεις κατανόησης στα παιδιά.
Extra:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ!
Διάβασε περισσότερα ΕΔΩ!