"Η Γιόγκα των Πεταλούδων":
Δραστηριότητα Φυσικής Αγωγής
Διαβάστε παρακάτω την κινητική δραστηριότητα κατά την οποία τα παιδιά μετατρέπονται σε πεταλούδες και διασχίζουν μια υπέροχη διαδρομή για να καταλήξουν να κάνουν τη γιόγκα τους.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
- ΘΕΜΑ: Οι Πεταλούδες την άνοιξη
-
ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ: Φυσική αγωγή
-
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Να αποκτήσουν δημιουργικά κινητικές-αντιληπτικές δεξιότητες
-
ΠΗΓΕΣ & ΥΛΙΚΑ: Υφάσματα (μπλε ως ποτάμι, πορτοκαλί και ροζ ως λουλούδια και πράσινο ως πεδιάδα)
-
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:
Τράβηξα στο πλάι τα τραπέζια και τις καρέκλες ώστε να μεγαλώσει ο χώρος. Ετοίμασα τα υφάσματα και εξήγησα το παιχνίδι στα παιδιά. Τα παιδιά έγιναν πεταλούδες και ταξίδεψαν πάνω από ποτάμια και λουλούδια μέχρι που έφτασαν στην πεδιάδα για να κάνουν τη “γιόγκα των πεταλούδων”. Παραθέτω μια σχηματική απεικόνιση που έφτιαξα η ίδια.
Το μπλε ύφασμα ήταν το ποτάμι, κατά το οποίο τα παιδιά κουνώντας τα χέρια/φτερά τους πετούσαν σαν πεταλούδες, πατώντας στις μύτες των ποδιών τους. Στη συνέχεια το πορτοκαλί και το ροζ ύφασμα ήταν τοποθετημένα σε κυκλικό σχήμα σαν στεφάνια ως λουλούδια. Μόλις διέσχιζαν το ποτάμι, έπρεπε να πηδήξουν με τα δυο τους πόδια μέσα στα δύο αυτά λουλούδια-υφάσματα. Στο τέλος της διαδρομής ήταν στρωμένο το πράσινο ύφασμα ως η πεδιάδα. Μόλις έφταναν στο τέλος, έπρεπε τα παιδιά/πεταλούδες να εφαρμόσουν τη “γιόγκα των πεταλούδων”, μένοντας ακίνητα στηριζόμενα στο ένα τους πόδι, για λίγα δευτερόλεπτα ή όσο άντεχαν, και κινώντας τα χέρια τους, όπως η πεταλούδα κουνάει τα φτερά της. Η διαδρομή αυτή έγινε ανά δυάδες. Μόλις το ένα ζευγάρι παιδιών/πεταλούδων ολοκλήρωνε τη διαδρομή και τη γιόγκα του, ακολουθούσε η σειρά του επόμενου ζευγαριού.
Υπογραφή ιδέα και κειμένου: Ανθή Ψωμά