Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δύο προτάσεις για Δραστηριότητες στην Αυλή!

Δύο προτάσεις για Δραστηριότητες στην Αυλή! 


      Διαβάστε παρακάτω δύο από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε στον προαύλιο χώρο!


1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

    Βγήκαμε στην αυλή και τοποθετήσαμε δοκό ισορροπίας, κουβαδάκια αντί για κώνους, ώστε τα παιδιά να περνάν με ζικ ζακ ανάμεσα από αυτά, και αυτή η διαδρομή να τα οδηγεί σε μία μπασκέτα, όπου με τη μπάλα έχουν στόχο να βάλουν καλάθι.








2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

  Μάθαμε τις λέξεις “in” και “out”! Στρώσαμε σε σχήμα κυκλικό κάποια παιχνίδια-πιατάκια (αντί για στεφάνια), ώστε όταν θα πηδάμε για να μπούμε μέσα στον κύκλο θα φωνάζουμε “in” που σημαίνει “μέσα”. Επαναλάβαμε για μερικές φορές μόνο αυτό. 
    Μετά προσθέσαμε ότι όταν πηδάμε για να βγούμε έξω από τον κύκλο θα φωνάζουμε “out” που σημαίνει “έξω”. Το επαναλάβαμε μόνο αυτό για μερικές φορές ώστε να εμπεδωθεί! 
     Έπειτα φώναζα εναλλάξ τις λέξεις "in" και "out" και τα παιδιά ακολουθούσαν φωνάζοντας κι εκείνα και κάνοντας την αντίστοιχη κίνηση μέσα ή έξω δηλαδή από τον κύκλο.
     Στο τέλος μάθαμε και τις έννοιες του “up” και “down” και επαναλαμβάναμε μαζί.




ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!

"Το Ποταμάκι": Παιγνιώδης Εκμάθηση Τραγουδιού | Νηπιανθάκια

Μουσικοκινητική: "Θάλασσα" | Νηπιανθάκια

Άνωση/Επίπλευση, Βύθιση και Πυκνότητα: Πείραμα με Αυγό (+βίντεο) | Νηπιανθάκια

Project: "Χελώνα" (Προτάσεις Δραστηριοτήτων)| Νηπιανθάκια

Έργο με Δακτυλομπογιές (σχέδια με δάκτυλα και παλάμη)

8 Δραστηριότητες για τα Χρώματα (Project) | Νηπιανθάκια

Κατασκευή: "Ελληνικό Νησί" | Νηπιανθάκια

Τεχνική Ζωγραφικής με Βρεγμένο Γκοφρέ: "Χελώνα" | Νηπιανθάκια