Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δύο προτάσεις για Δραστηριότητες στην Αυλή!

Δύο προτάσεις για Δραστηριότητες στην Αυλή! 


      Διαβάστε παρακάτω δύο από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε στον προαύλιο χώρο!


1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

    Βγήκαμε στην αυλή και τοποθετήσαμε δοκό ισορροπίας, κουβαδάκια αντί για κώνους, ώστε τα παιδιά να περνάν με ζικ ζακ ανάμεσα από αυτά, και αυτή η διαδρομή να τα οδηγεί σε μία μπασκέτα, όπου με τη μπάλα έχουν στόχο να βάλουν καλάθι.








2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

  Μάθαμε τις λέξεις “in” και “out”! Στρώσαμε σε σχήμα κυκλικό κάποια παιχνίδια-πιατάκια (αντί για στεφάνια), ώστε όταν θα πηδάμε για να μπούμε μέσα στον κύκλο θα φωνάζουμε “in” που σημαίνει “μέσα”. Επαναλάβαμε για μερικές φορές μόνο αυτό. 
    Μετά προσθέσαμε ότι όταν πηδάμε για να βγούμε έξω από τον κύκλο θα φωνάζουμε “out” που σημαίνει “έξω”. Το επαναλάβαμε μόνο αυτό για μερικές φορές ώστε να εμπεδωθεί! 
     Έπειτα φώναζα εναλλάξ τις λέξεις "in" και "out" και τα παιδιά ακολουθούσαν φωνάζοντας κι εκείνα και κάνοντας την αντίστοιχη κίνηση μέσα ή έξω δηλαδή από τον κύκλο.
     Στο τέλος μάθαμε και τις έννοιες του “up” και “down” και επαναλαμβάναμε μαζί.




ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!

Θεατρικό Παιχνίδι: "Το μαγικό φίλτρο των Χριστουγέννων" | Νηπιανθάκια

8 Δραστηριότητες για τα Χρώματα (Project) | Νηπιανθάκια

Δραστηριότητες για "Το Μάζεμα των Ελαιών στη Μυτιλήνη" του Χατζημιχαήλ | Νηπιανθάκια

Δραστηριότητες για το Λαϊκό Παραμύθι: "Το Πιο Γλυκό Ψωμί" | Νηπιανθάκια

Μουσικοκινητική: "Τα Χριστουγεννιάτικα Παιχνίδια Ζωντανεύουν" | Νηπιανθάκια

"Το Ποταμάκι": Παιγνιώδης Εκμάθηση Τραγουδιού | Νηπιανθάκια

Μουσικοκινητική: "Βροχή και Σπορά" | Νηπιανθάκια

Άνωση/Επίπλευση, Βύθιση και Πυκνότητα: Πείραμα με Αυγό (+βίντεο) | Νηπιανθάκια