Χιονάνθρωπος: Απαριθμώ με Τύπωμα
Εδώ θα βρείτε μια δραστηριότητα που πραγματοποίησα στην τάξη μαζί με τα παιδιά, όπου συνδύασα τα μαθηματικά και τα εικαστικά.
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
"Μετράμε μαζί με τον χιονάνθρωπο"
"Μετράμε μαζί με τον χιονάνθρωπο"
ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ
ΠΕΡΙΟΧΗ: Μαθηματικά
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ: Να κατανοήσουν την έννοια των
αριθμών
ΠΗΓΕΣ
ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ: Ατομικά χαρτόνια με το
περίγραμμα μόνο του χιονάνθρωπου,
φελλούς,
τέμπερα και μαρκαδόρο.
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:
Στο
ατομικό χαρτόνι είχα σχεδιασμένο
μόνο το περίγραμμα του χιονάνθρωπου
(δηλαδή έλειπαν τα χαρακτηριστικά
του προσώπου και τα κουμπιά στο σώμα
του).
Τα
παιδιά έπρεπε να σχεδιάσουν με τον
μαρκαδόρο (1) στόμα και προαιρετικά (2)
χέρια κι έπειτα να βουτήξουν τον φελλό
στην τέμπερα και να αποτυπώσουν (2) μάτια
και όσα ζητούσα από το κάθε
παιδί κουμπιά (πχ.3).
2. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
"Η μύτη σου είναι από καρότο, χιονάνθρωπε;"
"Η μύτη σου είναι από καρότο, χιονάνθρωπε;"
ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ
ΠΕΡΙΟΧΗ: Καλές Τέχνες (Εικαστικά)
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ: Να γνωρίσουν την τεχνική τυπώματος
με καρότο
ΠΗΓΕΣ
ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ: Τέμπερα πορτοκαλί (για τη
"μύτη"-καρότο στον χιονάνθρωπο)
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:
Ως
συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας,
τα παιδιά δοκίμασαν να βουτήξουν
στην τέμπερα το καρότο που είχα κομμένο, ώστε να αποτυπώσουν τη "μύτη"
του χιονάνθρωπου.